Осінній форум девелоперів у Львові
На Осінньому Форумі девелоперів, організованому юридичною компанією HD Partners зібралась якісна аудиторія забудовників, які уважно слухали експертів ринку, включались в дискусії та активно брали участь в події.
Розпочався захід виступом Наталі Реви з профільного видання Property Times з підбіркою тенденцій українського ринку житлової нерухомості та трендами європейських забудовників.
Головний архітектор Львова Юліан Чаплінський розповів про те, як львівська міська влада підходить до переосмислення старих і створення нових громадських просторів, а також про втілений проект Центру Шептицького, яким найбільше пишається. Цьогорічний форум саме відбувався в його приміщенні.
За словами головного архітектора “необузданий ринок девелоперів” вже “освоїв” 4 млн кв. м., площ під забудову. А в стратегії розвитку міста до 2025 року було заплановано 6 млн. кв. м. Отже, випереджаємо плани.
Володимир Мисак з DTZ професійно та грунтовно подав аналітику ринку комерційної нерухомості.
Олена Обухівська – Pr менеджер з Arricano відкрила нові орієнтири та інструменти комунікації з В2В та В2С корисні в сегменті торгово-розважальних комплексів.
Катерина Джичка з Інтергалбуду емоційно і щиро закликала забудовників житлових комплексів звертати увагу саме на вхідні зони будівель. Адже, вони можуть бути не лише функціональні, а й естетичні, якщо не сказати арт-об’єктами, фішками будинку і предметом захоплення мешканців.
Таисия Литовченко з Асоціації рітейлерів України викликала дискусію залу стосовно трендів та перспектив розвитку торгових центрів. Розповіла про сучасних інвесторів в цьому сегменті в різних регіонах країни.
Експерти компанії JLL надали дуже корисну презентацію з аналізом ринку комерційної нерухомості. Тішить те, що інтерес до таких заходів в девелоперів високий. На захід зібрались забудовники не лише Львова, а й з інших областей. Помітно, що власники компаній за останній час багато чого переосмислили і змінили підходи до бізнесу. Частина забудовників навчилась думати генеральними планами проектів, а не красивими фасадами. Що, в результаті, якісно впливає на комфорт життя кінцевого покупця в збудованих житлових комплексах.
Ми, в свою чергу, на правах партнера, розіграли книжки “Історії успішних українців” серед присутніх, які взяли участь в нашому опитуванні на тему комунікацій на ринку проектних послуг. Дякуємо за вашу експертну думку!